Πολιτική Επιστροφών
• Η επιστροφή των προϊόντων γίνετε δεκτή μόνον για προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή για προϊόντα που δεν συμφωνούν με την παραγγελία του πελάτη. Στην περίπτωση αυτή τα προϊόντα αντικαθίστανται και αποστέλλονται εκ νέου τα σωστά. Τα έξοδα της επιστροφής καθώς και της επαναποστολής τα επιβαρύνεται η Trendy Color Cosmetics.
• Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος τότε η Trendy Color Cosmetics θα σας συστήσει εναλλακτικές προτάσεις προϊόντων ή θα σας επιστρέψει το κόστος του προϊόντος.
• Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή προϊόντος λόγω υπαναχώρησης του πελάτη από την αρχική παραγγελία.
• Μετά το πέρας 15 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του παραστατικού (απόδειξη ή τιμολόγιο) της παραγγελίας δεν μπορεί να γίνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή.
• Πριν την επιστροφή ενός προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας γραπτώς στο email info@trendycosmetics.gr ή τηλεφωνικός στο 2310601552 και να εξηγήσετε τους λόγους μη αποδοχής του προϊόντος και επιστροφής του. Στέλεχος της εταιρίας μας θα εξετάσει το αίτημά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας δίνοντάς σας τις απαραίτητες οδηγίες για τη αποδοχή και το τρόπο επιστροφής του προϊόντος ή για την μη αποδοχή της επιστροφής.
• Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα καταστράφηκε με υπαιτιότητα του πελάτη δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή
• Προϊόν το οποίο χρησιμοποιήθηκε θα επιστρέφετε μόνο εφόσον κατά την χρήση του αποδείχθηκε ελαττωματικό.
• Το προϊόν θα πρέπει να συσκευαστεί πολύ καλά και να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή, με όλα τα έγγραφα που το συνοδεύουν.
• Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με την ίδια εταιρία ταχυμεταφορών (courier) με την οποία στάλθηκε στον πελάτη.
Περιπτώσεις Service – Επισκευών Προϊόντων
Στις περιπτώσεις που ένα προϊόν καλύπτεται από εγγύηση παρακαλούμε ενημερώστε μας εγγράφως στο email μας info@trendycosmetics.gr για την βλάβη και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για περαιτέρω οδηγίες. Ο χρόνος εγγύησης ξεκινά από την ημερομηνία κοπής της απόδειξης ή του τιμολογίου. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο ο πελάτης να κρατά αντίγραφο του παραστατικού που συνοδεύει το προϊόν.
Για το χρόνο παράδοσης του επισκευασμένου προϊόντος θα ενημερώνεστε γραπτώς ή τηλεφωνικά εφόσον παραληφθεί το προϊόν και διαπιστωθεί η βλάβη του. Η εταιρία μέχρι την επισκευή του προϊόντος δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει το είδος με άλλο μέχρι να υλοποιηθεί η επισκευή του προϊόντος.
Η επισκευή του προϊόντος μέσα στο χρόνο της εγγύησης και οποιαδήποτε αντικατάσταση ανταλλακτικού παρέχεται δωρεάν εφόσον δεν έχει γίνει κακή χρήση του προϊόντος από μέρος του πελάτη π.χ. σπάσιμο, άνοιγμα συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό κλπ.
Το κόστος μεταφοράς του προϊόντος (για οποιαδήποτε περίπτωση service) από και προς τις εγκαταστάσεις μας, επιβαρύνει τον πελάτη.
Στην περίπτωση επισκευής ενός προϊόντος έξω από τον χρόνο της εγγύησης, ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος της επισκευής.